„Rozhodující byly spolupráce s brand managery jednotlivých značek, které firma zastupuje a na českém trhu distribuuje. Ti nám pomohli dotvořit design. V zasedacích místnostech se tak zaměstnanci i návštěvníci setkávají s barevným pojetím typickým pro značky jako je Becherovka, Jameson, Beefeater nebo Havana Club,“ přiblížil filozofii interiéru architekt Jakub Seči ze společnosti CAPEXUS, která pro likérku prostory navrhla.

Nevyhnula se atypickému nábytku, jako je dřevěný recepční pult v barovém stylu či bar tvořený jediným solitérním kusem s dřevěnou deskou a integrovaným, takzvaným ambientním osvětlením.

Kuchyně má vše, co běžný strávník a kuchař potřebuje.

Extrémně úzký byt je loftem i chatou. Nechybí ani husitský duch

Pozitivně lze vnímat skutečnost, že kanceláře jsou vybaveny zejména nábytkem tuzemských značek, kdy jde například o ikonické židle TON z masivního ohýbaného dřeva.

I členění interiéru je zajímavé. „Pojízdné stěny umožňují prostor různě dělit. Také coworkingové zóny podporují dynamické pracovní prostředí,“ říká Lenka Zavadilová, Back Office manažerka ve společnosti Jan Becher Pernod Ricard.